saker jag gör när jag inte läser - del 1

Idag tänkte jag låta er komma lite närmare mig genom att visa saker jag gör när jag inte läser!
 
1)
 
Jag älskar nästan allt som har med garn att göra - och jag älskar att skapa! Just nu håller jag på att göra 360 likadana mormorsrutor så att jag får en fin och varm pläd till vintern. :)
 
2)
 
Jag är extremt intresserad av musik. Detta är mitt fina piano (och ett hörn av soffan som blev i väldigt konstig färg av filtret..) Här sitter jag nästan 1 timme om dagen för att få ur mig mitt musikflöde som bara sprutar ur mig. Om jag är hemifrån 1 vecka så är det pianot jag saknar mest. Annars spelar jag även gitarr och ukulele, och med dom sitter jag också väldigt ofta. Jag lär mig både nya sånger men skriver även en del eget. :)
 
3)
 
Kreativiteten flödar inom mig! Lediga dagar så bakar jag gärna, jag älskar älskar älskar att baka! Blåbärsbullar, kladdkaka, cupcakes, you name it! 
 
Som ni kanske kan gissa utav bilderna så är jag en riktig estet-själ, om jag inte får hålla på med händerna, pyssla eller spela musik - då går jag i taket. Tack och lov har jag min lugna sida också som jag gärna utnyttjar när jag läser. :)
 

Vad tyckte ni om detta inlägg, vill ni ha fler? :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jätteroligt inlägg! Kanske också gör något liknande någon gång :D

2013-07-31 @ 09:32:36
URL: http://juliasnerdroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0