utvärdering läsalot! :)

Som ni alla säkert redan vet så pågick det en läsalot under en vecka nu i sommar. Jag deltog även fast jag inte var så uppdaterad medan. Jag både jobbade och hade kvällsaktiviteter samma vecka men jag lyckades ändå! :) 
Tack fina Anna och Emelie för uppstyrningen och idén! :D
 
Jag hade 4 mål inför denna vecka:
 
Läsa minst 3 böcker
Läsa om en bra bok
Avsluta en serie
Läsa en tegelsten/bok över 300 sidor
 

Och vet ni, jag lyckades med alla! 
 
Som tegelsten läste jag:
Omslagsbild: Blunda och hoppa
 
Avsluta en serie gjorde jag med denna:
 
Och att läsa om en bra bok gjorde jag med denna:
Omslagsbild: Det är så logiskt, alla fattar utom du
 
Så jag lyckades alltså med alla mål och efter denna vecka har min läslust varit megastor! Så tack igen för den fina idén och ursäkta för att utvärderingen kom så långt efteråt. 

Kommentarer
Postat av: Elina

Har läst alla tre men kommer inte ihåg så mycket av Det är så logiskt... men blunda och hoppa och sommar för evigt är ju himlabra!

Svar: Alla tre böcker är superbra! Rekommenderar dig att läsa om Det är så logiskt.. det är en av mina favvoböcker!
None None

2013-08-12 @ 20:01:12
URL: http://marklarsbooks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0