Vad jag har läst i mars månad.

Trots att det är 10:e idag tänkte jag ändå berätta vad jag läste i mars. Mars var en helt okej läsmånad, jag läste ganska mycket men i helt olika böcker, därför avslutade jag endast två av alla jag läste: 
 
 
 
Båda böckerna var bra och väldigt lättlästa, så det var toppen. Jag har även läst i:
 
Perfect Chemistry
Tio lektioner i matlagning
Bara tre kan leka så
Pappersstäder
 

och så har jag även lyssnat näst intill klart på 438 dagar, men eftersom att SR tog bort alla avsnitt nu i veckan så hann jag inte lyssna klart helt. 
 
Det var det jag läst i mars, och jag tänkte först recensera några halvfärdiga böcker som jag gett upp denna månad, och kanske kommer det ett sånt inlägg men annars så får det vara som det är. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0