och helt plötsligt så är det ny månad?

Ojojoj, vad januari har gått fort!! Året började ju med lov och sedan skolstart och vips, nu sitter jag här. Otroligt hur fort min tid går. Men nog prat om det, nu är det dags för en liten månadssammanfattning! 
 
Mitt år började på absolut bästa sätt genom att jag läste denna fantastiska bok: 
 
Sedan fortsatte det med dessa böcker, som jag inte alls tyckte var lika bra men ändå helt okej: 
 
 
 
och så en klassiker från när jag var liten: 
 
och tillsist så blev det ett bra avslut med dessa två:
 
 
 
 
Så, lite sammanfattningsvis då:
 
Denna månad har jag läst 6 böcker, varav 2 gjorde man mållös och en var ganska bra. Dom andra var helt okej. Jag sammanfattar det som en bra läsmånad, då jag dessutom har läst alla dessa i och med Annas bokutmaningar. Jätteroligt tycker jag! 
 
Jag har även påbörjat några andra böcker denna månad. Just nu läser jag Eleanor & Park i skolan, Nyckeln innan jag somnar och har Pappersstäder i mobilen. Februari kommer bli toppen! 
 
Hur har er månad varit? :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0