semester, paj elektronik och bucket list.

 Hej på er! Åh vad jag har saknat att blogga under sommaren! Min inloggning på datorn slutade fungera efter senaste inlägget så jag har inte kommit in på min dator alls, och min mobil + dator har varit helt knasiga med min bildström så mina bilder har inte hamnat där jag velat. Nog om det, nu är allt äntligen fixat och lagat och så, så jag håller tummarna för att jag ska kunna blogga så mycket som jag har velat under dessa veckor som varit. Detta inlägg blir en update med min Bucket list! :)
 
 
Jag och min familj har varit på semester och då passade vi på att tälta några nätter. (Det skulle ha varit alla nätter men tillslut gav vi upp för vädret och bodde i stugor haha..)
 
 
 Detta är i Överhörnäs, utanför Örnsköldsvik. :)
 
 
 
Jag har badat flera gånger men har inte så många bilder från det (eftersom jag sällan badar med mobilen:P) men jag hade en fin bild från Piteå, där jag badade i havet, det som syns bakom träden. :)
 
 
 
I min stad har vi en minigolf-äventyrsbana som är jätterolig. Mina kusiner kom hit en dag och då bestämde vi oss för att spela en runda. Jag kom sist men det spelar inte så stor roll. Inuti slottet är det "spökhus", det är mörkt och jag tycker att det är dom tre svåraste hålen. Mina skor var självlysande därinne, därav sista bilden. ^^
 
Då jag har skrivit lite snett så syns inte denna punkt så bra, det står: Skriva dikter till ljudet av regn.
 
 
Den här semestern har jag åkt väldigt mycket bil och en dag regnade det förfärligt mycket. Jag tycker att det är som mysigast att åka bil när det regnar, och då passade jag på att skriva dikter i det översta blocket. Jag tänker inte dela något idag men kanske en annan gång. Jag vill även tipsa om tidningen bakom, fyrahundrafemtio, en tidning om litteratur och böcker, jag köpte första numret eftersom Lisa Bjärbo var med och nu har jag beställt en prenumeration av den. :)
 
Och denna punkt leder till den nästa ganska fint: 
 
Jag åkte bil i många dagar, tillsammans med min familj och en fullpackad bil. Det såg ut såhär:
 
 
 
Jag har besökt många nya ställen denna semester, dels Umeå som jag aldrig har varit i men därifrån har jag inga bilder förutom den över som bara visar en skylt påväg till Umeå. Men jag tänker dela en bild från Överhörnäs Camping utanför Ö-vik där jag aldrig har varit förut. Detta var kanske 23.30 eller liknande och det var hur fint som helst. 
 
 
Det var allt för denna gång men jag hoppas att all elektronik håller så det kommer fler inlägg snart! :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

ÄLSKAR din sista bild i det här inlägget! Så fin! <3 Du verkar annars ha haft en riktigt bra vecka! :))

Svar: Åh vad roligt att höra! Det var ännu vackrare i verkligheten kan jag säga! :) Jag hade en jättebra vecka, hoppas du har en fin vecka just nu! :))
None None

2014-07-22 @ 14:37:25
URL: http://swebookobsession.blogspot.se/
Postat av: Anna

Sista bilden var verkligen huur fin som helst! Du verkar ha gjort många roliga saker! :D

Svar: Ja, min semester blev väldigt bra! Du gör ju också massa spännande saker, blev jätteavis på din second-hand-runda! Superrolig idé! :D
None None

2014-07-22 @ 17:53:59
URL: http://bookshelf.blogg.se
Postat av: Lucy Chen

Vill också säga att sista bilden var sjukt fin!!
I övrigt så har jag likadana anteckningsböcker och G-viks minigolf är verkligen supermysig (dock liite för många banor tycker jag, men det kan vara för att vi var fyra personer som spelade senast, och då tog det lite lång tid)

Svar: Åh tack! Haha vet hur du kände, vi var 7 (!!!) stycken som gick runt alla 18 hål.. hahaha det tog ett antal timmar men det var ändå kul eftersom jag inte spelar så ofta :)
None None

2014-07-22 @ 22:57:29
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: Lucy Chen

Men ojj!! Det måste tagit väldigt lång tid haha!

Svar: Ja, det gjorde det men vi hade iaf trevligt så det var väl huvudsaken :)
None None

2014-08-06 @ 22:53:57
URL: http://bokrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0