År 2010, mitt första bloggår :)

Hej!

Kände att en summering av året som gått är ju ett måste. Nu sitter jag här, nyårsafton 2010 och ser tillbaka på mitt år. Ett av dom bästa, inte bara bokmässigt utan annars också :) Bilden som ni ser här under önskar jag var på alla dom böcker som jag läst i år. Men om man är en flitig bibliotekslånare så blir det lite svårt att ta kort. Så böckerna ni ser här under är några av det böcker som jag äger själv:)

Antal sidor lästa: 15817 st.

Antal böcker lästa: 70 st.

Årets bästa bok: Svårt val men det blir Mycket mer än så av Sarah Dessen

Årets längsta bok: Harry Potter och fången från Azkaban på 532 s.

Årets sämsta bok: Det tar emot men jag måste säga: Saker som aldrig händer av Johanna Lindbäck och Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell.

Mina mål till 2011:
- Läsa mer än 85 böcker.
- Byta utseende på bloggen.
- Köpa en läsdagbok.
- Beta av hela min bokhylla.

Japp, det var allting tror jag. I alla fall,

GOTT NYTT ÅR! :)


Kommentarer
Postat av: Amelie

Tack för fina ord och roligt att du gillar min blogg! Det är helt otroligt att det är många som tycker det!

Gillar din blogg också, du skriver bra och det är roligt att läsa! :)

Ha ett jättegott nytt år nu! :)

2010-12-31 @ 20:06:11
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: Åh tack! :D Va roligt att man kan inspirera folk! :D Men om du har en kamera redan så säger jag bara: Spring ut och fota! Jag tror inte att kameran gör en till fotograf :) Ha ett gott nytt år! :D

2010-12-31 @ 22:30:56
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0