Jullovsläsning:)

Hej!
Nu återstår det bara 3 skoldagar kvar (5 med helgen inräknad) och det ska bli så skönt att få lov. Förutom att jag är skoltrött så har jag även två prov innan vi slutar. Men slutpratat om det, nu ska ni få se min jullovsläsningslista som är rättså överdriven men så blir det alltid. Jag förväntar mig läsa mer än jag gör. I alla fall, alla böcker jag räknar med att jag ska läsa:
     
Tio stycken böcker:) Egentligen så skulle jag läsa Djävulens fotspår också men den verkar så hemskt, har läst några kapitel men den ger jag nog upp. Aja, det här är min planering i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Glöm inte bort att fira jul också ;) Kanske kan säga vad jag tycker om några av de här böckerna: "Du visste aldrig att jag fanns" tyckte jag var väldigt seg att läsa. Kul att ha läst den, men denna bok skulle jag rekomendera att du läser sist... "Pilträdens systrar" är som "Systrar i jeans", fast för lite yngre. Jag hade väldigt stora förhoppningar på boken, därför blev det ingen fullpoängare från mig, men jämför man den inte för mycket med "Systrar i jeans", så är den nog riktigt bra! De andra har jag inte läst, men jag är sugen på att läsa "Förlåt Elina".



Hoppas att jag inte tråkat ut dig med mitt långa inlägg ;)

Ha det bra! *<:)

2010-12-16 @ 16:20:12
URL: http://filo-sofie.blogspot.com/
Postat av: Recenzion

Jag ska försöka hinna med att fira jul också! ;) Nejrå, oroa dej inte för att skriva för långt till mig för jag är precis likadan själv! Gud va bra att du berättar om böckerna, jättetacksam för det! Ha det bra du med! *<:)

2010-12-17 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0