Lite smått

Hej!

Idag är det första dagen som inte har med julen att göra och även fast jag kommer sakna det så är det ganska skönt att all julstress är över. I förra inlägget så la jag inte in några bilder på böckerna jag fick så ni får dom nu:)
   
 
Och när man får nya böcker så vill man ju bara slänga sig in i dom nya världarna som väntar men tyvärr så måste jag vänta lite. Jag har ju dom här kvar på bokhögen:
    
   

Så jag ska sätta fart nu och läsa alla lånade böcker innan jag börjar på dom andra. Efter det har jag en reserverad bok på bibblan som jag troligtvis får om några månader eftersom det var jättelång kö på den. Sen ska jag beta av min bokhylla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0