Den här helgen :)

Hej!



Idag har det varit en jättebra dag! Jag är strålande glad och ja, det är fredag och helg, kan det bli bättre? :) I helgen ska jag göra massor roliga saker!

Ikväll ska jag först ta undan lite läxor, renskriva några skoljobb och sen ska jag försöka läsa ut "P.S. Jag älskar dig".

Imorgon så blir det nog mest läsning, om jag inte inhandlar ett till garn till min nya mössa som jag virkar (visar troligtvis resultat om jag blir klar), men då blir det i alla fall läsning i "Hush, hush" och "Jonas bok".

Och sen på söndag så inträffar det absolut bästa på hela helgen! Jag och min mamma åker till Göteborg för att gå på sista dagen på bokmässan!! Ahh! :) Är hypertaggad just nu :)

Ha en bra kväll, för det kommer jag garanterat att ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0