Hello! :)

Jag såg precis att det var 4 dagar och 20 timmar sen jag bloggade sist, ajdå.. Men, jag tänker inte skylla på något utan det är så det är och det kommer förmodligen bli så ockå, jag bloggar när jag har tid och lust! :)

Ett roligt (och ganska troligt) besked är att jag kommer (troligtvis) till bokmässan i år! Yeah! Jag har längtat sååå och jag säger troligtvis för jag ska åka med min mamma och för tillfället så är hon lite sjuk men jag hoppas hon frisknar till tills på söndag!

Ett lite mindre roligt besked är att det inte blir något engelska-läs-projekt. För nu har min lärare bestämt att vi inte hinner med det denna termin utan ska göra det nästa.. lite suck men jag läser ju engelska ändå :)

Var förresten på bibblan här om dagen, hittade denna i min reserverade hylla:



Ska bli spännande och se om den är lika bra som "Ett hål i mörkret" eller om den lite-längre-ner-listan tillsammans med "Känslan av att hoppa". Jag hoppas självklart att den är lika bra som den förstnämnda! Ska bli roligt att se vad den handlar om. Men jag blev lite förvånad över hur kort den var, trodde den skulle vara 300 eller nåt men det visade sig att den var lite under 200. Jaja, det blir nog bra! :)

Så vilka kommer till bokmässan i år då? (Kommentera gärna även om ni inte kommer på samma dag som jag) :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska dit för första gången!:D

2011-09-20 @ 16:53:28
URL: http://bookshelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0