Mina tillfälliga lån!

Just nu har jag 12 låneböcker hemma, alla väldigt bra hoppas jag! :)
 
 
Utvald - P.C. Cast & Kristin Cast Tredje delen i House of Night-serien som jag har beslutat att jag ska läsa om.
Vampyrens märke - P.C. Cast & Kristin Cast Första delen i House of Night.
Harry Potter and the philosopher´s stone - J.K. Rowling Första delen i den underbara serien om Harry Potter. Jag har inte läst hela men tack vare Lucy så ska jag försöka läsa alla på engelska först.
En del av mig fattas - David Levithan Jag har en speciell relation till 9/11 eftersom jag skulle ha flugit till USA på morgonen dagen efter det, så det är något jag minns väldigt väl. Därför vill jag gärna läsa denna bok.
Den andre Will Grayson - John Green & David Levithan Försökte läsa den här på engelska för ett tag sen men kom aldrig in i boken riktigt, så nu ska jag försöka på svenska! :)
Gone - Michael Grant Den här boken har jag försökt läsa på svenska och den var väldigt bra så långt jag hann läsa innan den skulle tillbaka till bibblan, vilket var ungefär 20 sidor kanske. Nu har jag lånat den på engelska och jag är taggad på att läsa den!
Divergent - Veronica Roth Har ingen aning om vad denna handlar men jag vill börja läsa mer på engelska och då tänkte jag: why not?
En dag - David Nicholls Jag har sett den här filmen och även läst ungefär 3/4 delar ur boken. Jag tycker om den, så jag tänkte, det här är något jag kan lyssna på i solstolen.
Systrar i jeans, fjärde sommaren - Ann Brashares Håller på att läsa om denna sommarserie, helt underbar är den!
Sista sommaren (med dig) - Ann Brashares Också en sommarbok, dock en "vuxenbok". Jag tyckte den verkade bra så jag tog med den.
 
Jag har även två böcker som inte är med på bilden:
Systrar i jeans, tredje sommaren - Ann Brashares Kolla upp :)
I det här trädet - Katarina Kieri & Per Nilsson Bibliotikarien tipsade om denna och den är väldigt bra än så länge!
 
Ja, det var alla mina lån för denna gång! Har du läst någon av dom? Vad tyckte du?

Kommentarer
Postat av: Lucy Chen

Wiih, HP och Divergent! <3
Annars har du mycket fina bocker som jag ar nyfiken pa dar! :D

2012-07-07 @ 05:11:02
URL: http://bokrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0