The bucket list vecka 3

Hej! 
 
Mitt bloggande blir inte så som jag vill ha det av olika anledningar men jag tänkte att vi fokuserar på själva inlägget så ska jag försöka lösa det :)
 
 
 
Dom här två punkterna hänger ihop, och jag har inte tekniskt sett köpt en cykeldator men jag hittade en jättebra app som håller koll på mig istället så jag laddade ner den. Första dagen med den så cyklade jag till och från jobbet och även fram och tillbaka till några som jag är kattvakt hos. Det blev förvånadsvärt långt! Jag visste inte att jag cyklade såhär långt varje dag haha. :P
 
Så varje dag cyklar jag alltså tydligen upp emot 2 mil, härligt! :)
 
 
Jag var på en väldigt bra film häromkvällen! Sånger från Manhattan eller orginal Begin Again. 
 
Filmen handlar om Gretta (Keira Knightley) och hennes pojkvän David (Adam Levine från Maroon 5) och båda jobbar som låtskrivare. Det börjar när David har blivit känd och får flytta till New York och spela in i en riktig studio. Gretta följer med dit och sedan får man vara med på hennes äventyr. 
 
Jag tyckte om filmen jättejättemycket. Dels skådespelarna (Jag ÄLSKAR Mark Ruffalo) men sedan också att det var så himla mycket musik i den, och väldigt mycket bra musik också. Jag tycker absolut att ni ska se den om ni får tillfälle, jag rekommenderar den starkt! :)
 
 
 
 
Jag sov hos min kompis en natt och vi bestämde oss för att sova ute på deras veranda. Det slutade med att min kompis gick in och la sig och jag låg kvar där ute helt klarvaken. Men det var ändå så himla fint då hon bor på landet och jag fick se soluppgången. :)
 
 
 
Denna sista punkt (för idag) var inte så svår att uppfylla. Jag köpte lite godis och sedan la jag mig under täcket och kollade klart på första säsongen av Orange is the new black. Supermysigt! :)
 
Hur har eran sommar varit? Hoppas att ni har det bra därute i Sverige! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0