En liten update.

Hej på er! Längesen sist nu, men inte tänker jag sörja för det utan istället tänker jag ge er en liten uppdatering! 
 
Vad jag läser just nu: 

 
 
Unga kvinnor läser jag i hopp om att historiakursen ska bli lite roligare, och Airhead har jag snart läst ut! 
 

 
 
- Ingen hör hemma här mer än du
- Perfect Chemistry
- Låt vargarna komma
- Ingo
- När jag vaknar finns du inte
- Nemesis
 
plus dessa två som jag glömde när jag tog kort:
 
- jellicoe road
- den femte vågen
 
senaste inköp: 
 
 
Hittade den på rea på Ica och har velat läsa den väldigt länge. Det var bra! 
 
 
Så, en liten uppdatering. Och Pia, jag ska göra taggen snart, jag lovar! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0