Tips!

Tänkte samla några fina tips som jag tyckte väldigt mycket om och som har gett mig saker att tänka på! :)
 
 
1. Pia på Bookrelated skrev ett väldigt intressant inlägg angånende böcker skriva ur oväntade perspektiv för ett tag sen och det tyckte jag var väldigt intressant och gav mig en tankeställare. För visst skulle det vara kul att läsa om något man inte hade läst så mycket om innan? Det inlägget hittar ni HÄR.
 
 
 
 
2. Anna på Bookshelf skrev ett inlägg om när hon var tvungen att använda romerska bågar till hallongrottor men som blev himla bra ändå! Även fast jag inte smakat detta än så har jag varit i precis samma sits och ska prova detta recept så fort jag får tid. :) Inlägget finns R.
 
 
3. Och tillsist vill jag tipsa om en film jag såg här om dagen, The way way back.
 
Den här filmen handlar om den introverta, 14-åriga Duncan. Hans mamma har skaffat en ny pojkvän som Duncan hatar och tillsammans med den nya pojkvännen och hans dotter ska det tillsammans åka till ett sommarhus som pojkvännen har. Duncan VILL INTE vara i den nya familjen, han passar inte där. Så en dag cyklar han iväg och hittar ett vattenland där han blir erbjuden jobb. Vattenlandet blir Duncans räddning och ger honom mer än han någonsin hade kunnat ana. 
 
Jag tyckte jättemycket om filmen, den var kanske inte genialisk med tanke på att handlingen är ganska vanlig men den var väldigt gullig och söt. Jag tyckte väldigt mycket om Duncan och vattenlandet. :)
 
(alla bilder kommer ifrån we<3it.com)
 

Kommentarer
Postat av: Pia

haha aaw tack för att du tipsa om inlägget Moaaa! <3 och den där filmen verkar riktigt fin! ska nog se den ikväll när det är fredagsmys och allt :D

Svar: det var ett superbra inlägg, klart jag tipsar! :)<3 nejmen så kul, om du har sett den nu, vad tyckte du? :)
None None

2014-02-07 @ 11:28:24
URL: http://bookrelated.devote.se
Postat av: Anna

Åhh, vad gullig du är som tipsade om mina kakor! Taaack! :D <3

Svar: Men det var ju så himla smart!! :D <3
None None

2014-02-08 @ 19:48:41
URL: http://bookshelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0