Sammanfattning: Maj

Idag tänkte jag sammanfatta vad jag läste i maj! 
 
 
  
 
  
 
 
 
Antal böcker: 8
Antal sidor: 1795 st.
Antal recensioner: 0, än så länge.
Utvärdering: Jag är jättenöjd med maj månad! Det var då jag hade som mest i skolan och ändå så lyckades jag läsa mycket för att vara jag. Jag behövde mycket inspiration denna månad och det märks med två böcker av UnderbaraClara (som förresten är en helt fantastisk människa, gå in och läs hennes blogg!) och seriealbum samt en inredningsbok. Det blandat med tre enkla svenska böcker och en cheezy engelsk gjorde att min läsning blev varierad men ändå så enkel! Jag är helt enkelt jättenöjd med denna läsmånad och jag fick sådan mersmak på mycket läsning. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0