Sommar, jobb och en massa läsning!

Hej på er och glad sommar!
 
(bild från we<3it.com)
 
 
Som ni kanske förstått så har jag haft sommarlov ett litet tag nu, ca en vecka. Men jag tänkte att eftersom jag inte har uppdaterat här sen... i början av maj? så tänkte jag att nu är det dags!
 
Så vad tänkte jag bjuda på för inlägg då? Jo, jag läste en hel del i maj så den sammanfattningen kommer, jag har även några idéer om andra, kanske lite hemliga inlägg och så har jag en heeeel del recensioner som dyker upp! Trots att jag har jobbat denna vecka och fortsätter så har jag läst en del nu i juni också, superhärligt att känna sådan läslust! Tänkte också vara med i Annas Bucket List, en superrolig idé som jag ville vara med på förra året redan men som inte blev av. Jättekul att du kör i år igen Anna! :D
 
Annars då? Jag köpte Sarah Dessen nyaste utgivna bok på svenska här i veckan, Allt och lite till, vilken snart är utläst. Förutom läslusten har jag även sådan inspiration att skriva, så det har blivit några sidor där också!
I veckan såg jag även TFIOS och oj vad jag grät! Herregud, den var SÅ fin!! Men det kommer ett litet inlägg om det också. 
 
Jag hoppas att ni har ett underbart lov hur ni än spenderar det och grattis till er alla bokbloggare som har tagit studenten! Jag vill bara skicka ut en stor kram till er alla! :) *kraaam* 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du också ska delta The Bucket List-grejen! Superroligt att se vad alla gör under sommaren :D

Vad har du fått för sommarjobb? :)

Svar: Jag blev så sugen när jag läste att du skulle göra det i år igen! Det är en jätterolig idé!! :D
Jag har fått jobb som sommarmusiker, så jag åker runt på ålderdomshemmen i stan och sjunger och spelar för de äldre. Det är ett väldigt roligt och givande jobb och passar mig alldeles perfekt eftersom jag går musikestet! :)

Har du något sommarjobb? :)
None None

2014-06-22 @ 18:52:02
URL: http://bookshelf.blogg.se
Postat av: Anna

Tack! :D

Åh, vad roligt! det lät ju verkligen perfekt för dig i så falL! :D Nej, jag fick tyvärr inget sommarjobb i år...

Svar: Okej, vad synd... men se det positiva i att du kan ligga kvar länge i sängen, äta långfrukost och hitta på vad du vill när du vill! Och om du dessutom ska plugga i höst (som jag har för mig att du har sökt och jag hoppas att du kommer in!) så kanske det är skönt med ett långt sommarlov emellan :)
None None

2014-06-22 @ 23:01:48
URL: http://bookshelf.blogg.se
Postat av: Anna

Det är det jag tänker också! :)

2014-06-26 @ 19:09:05
URL: http://bookshelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0