Bokrean.

I år hade jag inte tänkt köpa någon bok alls på rean då jag ansåg att jag lika gärna kunde låna böckerna jag vill läsa. Meen, så gick jag med min mamma till Akademibokhandeln och sedan hittade jag även en på hederliga Ica! 
 
Drömbokhandeln - Laurence Crossé Detta är en bok jag velat läsa jättelänge! En bok om en bokhandeln ja tack!!
Saker som aldrig händer - Johanna Lindbäck En av mina favvisar som jag tidigare bara lånat, fyndade för 20 kr! 
Svensktoppen 50 år - de oförglömliga sångerna Denna köpte jag för att få lite noter till gitarren :)
Nattens cirkus - Erin Morgenstern Denna bok har jag velat läsa SÅ länge! Också ett fynd för 20 kr!
 
Det var mina fynd, hittade ni något bra? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0