Tips!

bild från smakprov.se.
 

Hej på er!
 
För någon vecka sen tipsade faktiskt min historialärare om något jättebra. Jag har länge velat läst boken 438 dagar av Martin Schibbye och Johan Persson, som handlar om deras resa till Etiopien och när dom blev fast i ett välkänt fängelse där. Tyvärr så har boken haft över 50 reservationer hela tiden på bibblan och eftersom jag har så mycket annat att läsa just nu så har jag inte velat köpa den.
 
Så kom min historialärare och tipsade om att man kunde lyssna på boken på Sveriges Radio!! Hela boken är inläst av Martin Schibbye och skådespelaren Martin Wallström och är indelad i 35 avsnitt, där varje avsnitt är ca 20 minuter långt. Det är perfekt för mig att lyssna på på bussen eller när jag promenerar, eftersom den finns i deras app. HÄR hittar ni en länk till avsnitten och jag rekommenderar verkligen att lyssna, för det är så spännande och så viktigt att ta del av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0